Reparatie & Garantie
We doen ons best om het te vermijden, maar het kan natuurlijk voorvallen dat wij een fout maken bij de verzending of dat een product beschadigd is bij ontvangst. Bij elke bestelling die je bij ons plaatst, heb je één jaar garantie op producten van Kat en Tuin. Dit is op basis van fabrieksfouten waarbij excessen niet zijn meegerekend. Is er iets niet naar wens? Neem dan contact met ons op. We zoeken samen naar een oplossing.
Hoe dien ik een garantie/reparatie aanvraag in?
Stuur ons een mail waarin je kort uit kan leggen wat er niet naar wens is. Voeg zeker foto’s toe aan die e-mail, op die manier kunnen wij onmiddellijk zien wat er mis is gegaan.
Volg onderstaand stappenplan en wij gaan hiermee zo snel mogelijk aan de slag:
Stuur een e-mail naar info@katentuin.nl
Zet jouw bestel/ordernummer in het onderwerp van de mail.
Leg kort het probleem uit of waar je advies over wenst te ontvangen.
Stuur minimaal één, maximaal drie foto’s waarbij je het probleem duidelijk in beeld kan brengen.
Afhandeling van je aanvraag
We doen ons uiterste best om jouw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen. Op werkdagen ontvang je binnen de 24 uur, uiterlijk binnen 48 uur, een reactie van ons. In het geval van excessen kan het zijn dat wij jouw product fysiek in ontvangst willen nemen, zodat wij dit kunnen onderzoeken. Mocht dat het geval zijn, dan bezorgen wij jou een retouretiket waarmee je het product gratis kan retourneren. Voeg zeker het retourformulier toe aan het pakket (of pakketten). Binnen de 21 dagen bezorgen wij jou feedback en bespreken we graag de volgende stap.